8 Eylül 2014 Pazartesi

OMBRE

Bu sene bir ombre çılgınlığı var ki sormayın! İlk olarak belirtmeliyim ki ben de bu çılgınlığa uyanlardanım! Ama uyarımı da yapayım, her kuaför ombre konusunda başaralı olamıyor malesef, o nedenle dikkat edin!

Peki nedir bu ombre?

Ombre saç, saçlarını boyamaya bir türlü cesaret edemeyenlerin vede doğal bir renk yakalamak isteyenlerin tercihidir. Siyahtan sarıya kızıla kadar tüm saç renklerine uygulanabilen ombre saç stili genellikle uçlara, dip renginin 3-4 ton kadar açığı bir boya uygulaması ile yapılıyor. Dipler koyu uçlar açık dediğimiz olayın yeni trend ismi de diyebiliriz. Renkli ve iddialı saçları seviyorsanız tercihe göre mavi, kırmızı, pembe ve morda yaptırabilirsiniz. Hem uzun süre dip boyası derdi yaşamaktan kurtarıyor hemde saça güzel bir hareket katıyor.  

L'oreal gibi markalar evde uygulama için de ürün çıkarmış durumda. Ben evde uygulama taraftarı değilim. Zira dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum. İtiraf ediyorum, konu saçlar olunca biraz titizim... Yine de evde uygulamak isteyenler için buyurun efendim:




Ve gelelim ombreden örneklere:














Hiç yorum yok: